Vi såg olyckan innan den hände

Så här är jag, hemma efter en helg på resande fot. eller liknande.
I fredags vet ni mycket väl vad jag gjorde, va med emelie min käre vän.
Och sen igår har ni ingenaning om vad jag gjorde så tänkte berätta det lite kort:
Började förfesta hos min käre vän hilda med emelie och fanny the french. Blev hämtad av Andrew Hjälp som skjutsade oss till tha party mitt ute i skogen..
Träffade några fina vänner och en jävla massa fjortisar..
Skaffade ett kärleksbarn med Coffe, en kinderäggs dinosaurie vid namn Rolf.
Blev jätte ledsen när några började bråka så ringde Hjälp och blev hämtad.
Så här såg det ut i bilen hem: (de står massa ord i käften på mig=jag pratade mycket..)
(och issa var inne i bilen, men jag tyckte synd om henne som fick sitta brevid mig därav hamnade hon på taket.)

Kom hem åt kyckling, drack cola och somnade.
Fin kväll
Fin dag idag med
osv
treviga är mina vänner
ah nått sånt
osvosv

love u guys
CUUUUUUUUUTE
hm nä men de är lite nerdigt men ah
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0