Sometimes i get a .... feeeling.

Ibland så känner man sig så fin när man går på bussen till skolan.
Brudarna är fixade från topp till tå, antagligen sprutat parfym i fittan med..
Killarna är väl oftast lite mer chilliga men ändå har dom säkert lagt ner minst en halv timme på att hitta kläder och sen en halv timme till för att fixa håret.

Och sen kommer vi till mig. Med halvblött, halvflötigt hår som står åt alla håll. Nyvaken med kinesögon, en tröja som jag säkert tagit en tupplur i och ett par byxor som jag nyss upptäckte har lerfläckar på sig.
Japp its a really snyggdag för mig idag märker jag.

Ändå känns det ganska bra att kunna se ut såhär, för vem fan orkar lägga 2 timmar på att fixa sig så fort man ska utanför dörren, INTE JAG INTE
Tycker dock ganska synd om dom som gör de men HEY skyll dig själv när ditt fina hår och smink har runnit av efter ett sommardopp och världen inser att mja, du var ju ganska ful iallafall, under allting är du bara en normal människa, dock fulare eftersom ingen har sett ditt face osminkat.

Tankar för idag, hoppas någon orkade läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0